Koreai Emlékek

Egy megtörtént utazás időkapszulája.

Látogatók

Fejlemények

2011.03.12. 17:46 :: Midnight Merchant

Régen írtam meg legelső posztomat, na de végre itt a hosszú hétvége: időm mint a tenger, vagyis pótolhatom elmaradásom. Az utazás megtervezése remekül halad, megpróbálok a lehető legnagyobb alapossággal felkészülni mindenre, a spontaneitás nem az én műfajom :)

Ehhez első körben - még februárban - ellátogattam a Korea Kultúra Klub egyik előadására, mely kifejezetten koreai turisztikai tanácsokról szólt (ki hinné, hogy ilyen is létezik Magyarországon). Mivel a Koreába utazást már 2009 végén elterveztem, és sok információt magamba szívtam azóta, csak kevés újdonságot hallottam, de azért volt pár nagyon hasznos tipp is.

Munkatársaim ezen kívül a születésnapomra megajándékoztak egy nagy, kihajthatós Korea és Szöul térképpel, pont egy ilyenre volt szükségem ahhoz, hogy megfelelően bejelöljem a potenciális úticélokat, úgyhogy nagyon örültem neki. Már ki is akasztottam a szobám falára a további tervezéshez, nagyon szuper.

A következő lépés az egyes állomások pontos meghatározása lesz. Terveim szerint 2 hetes kinntartózkodásom első felében vidéki helyeket látogatok meg, a 2. héten pedig Szöult és környékét. Természetesen van már pár ötletem, miket nézek meg, de ehhez bizony elengedhetetlen a megfelelő útikönyv. A koreai turisztikai iroda (ingyen) nagyon jó brosúrákat és útikönyvet küld kérésre, de én egy kicsit továbbmentem, és még részletesebb útikönyvet kerestem. A Lonely Planet kiadványa ebből a szempontból nagyon jónak tűnt, úgyhogy meg is rendeltetem tőlük egy teljes Korea pakkot. Külföldről, sajnos nem létezik magyar nyelvű útikönyv.

Munkába jövet-menet mostanság mindig útikönyvet olvasok, és nagyon hasznosnak bizonyul, máris sokat tanultam. Bár képeket sajnos nem igazán tartalmaznak a kiadványok, nagyon jó áttekintést nyújtanak mindenről, amit egy turistának tudni érdemes.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://koreaiemlekek.blog.hu/api/trackback/id/tr842733826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pancsimancs 2011.03.15. 22:23:25

Szia!

Örömmel látom, hogy hova készülsz. Én családommal 2001-ben jártam D-Koreában, 19 napot töltöttem kint és körbeutaztam az egész országot, többször is megállva és megszállva! :)
Remélem neked is hasonlóan fog tetszeni az ország, mint nekem!

Midnight Merchant 2011.03.15. 22:31:08

@Pancsimancs: Szia! Köszönöm a kommentet, örülök, hogy betévedtél ide :) Tök jó, hogy szép élményeket szereztél Dél-Koreában, remélem, hogy velem sem lesz ez másképp!
süti beállítások módosítása